Life is the art of drawing without an eraser ~ John W. Gardner

Pertama Kali Di Hari Ini

Sebagai seorang anak Malaysia, manalah boleh saya lupa bahasa kita yang seindah-indah ni? Hahahahaha……

Sebenarnya Bahasa Malaysia saya ni tak lah baik sangat. Boleh tulis, boleh bertutur, boleh baca, tapi tak fasih. Kadang-kala rakan sekerja saya ketawa juga.

Apa yang buat saya blog dalam Bahasa Malaysia ni? Fikir nak tulis ni, tapi dah terlupa berbulan-bulan. Sekarang teringat lagi, cepat-cepatlah tulis. Kalau tidak, nanti otak saya yang tak baik ni lupa lagi.

Apa yang hendak saya tulis sekarang??? Errr…… Kosong je, entah lah…… Tadi baru semangat nak tulis dalam BM, sekarang dah nak berputus-asa. Mestilah semua orang ketawa. Hahahahaha……

Minta maaf ya…… Lain kali ya, semasa saya ada sesuatu nak ceritakan, saya tulis dalam BM lagi ya. Hahahaha…… Sorry. :p

2 responses

  1. Shermaine

    Pagi tadi, aku bertutur dalam bahasa juga. Aku telefon ke klang, nak tanya pasal hotel tempahan. Tapi, budak tu tak berapa fasih dengan Inggeris dan aku pun paiseh nak tanya dalam Inggeris lagi sebab aku m’sian bukan? haha.. nasib baik, masih boleh ingat lagi…

    Selamat malam…

    October 7, 2009 at 12:08 AM

    • Ashley

      aku telefon EPF, SOCSO atau badan kerajaan, cakap bahasa jugak. Takut dia org kata aku sombong. Hahahhahahaha…

      October 7, 2009 at 11:09 AM

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s